avatar Ten blog rowerowy prowadzi CzarnyMario z miasteczka Częstochowa. Odkąd związał się z BS przejechał na rowerze 14003.16 z czego prawdopodobnie 7560.76 w terenie. Podobno jeździ ze średnią prędkością 15.51 km/h i wcale się tego nie wstydzi.

Wykres roczny blog rowerowy CzarnyMario.bikestats.pl

15.49 km
7.00 km teren
01:07 h
13.87 km/h:
0.00 Vmax[km/h]

PoElanexowo

Niedziela, 16 grudnia 2012 · dodano: 16.12.2012 | Komentarze 3

Wystarczył jeden rzut oka przez okno i rower zaczął mi chodzić po głowie :D
W zasadzie to miałem jechać standardowo - wzdłuż Warty na Raków ... ale jak minąłem Galerię Jurajską, przypomniało mi się, że już dawno chciałem zobaczyć tereny po Elanexie.

Kategoria Short

Gość | 19:46 poniedziałek, 17 grudnia 2012 | linkuj Tesco raczej tam nie postawią ;-) Polecam też dawny Wełnopol.
Fajne zdjęcia! Pozdrawiam!
CzarnyMario
| 14:40 poniedziałek, 17 grudnia 2012 | linkuj Mnie się podobało ... no ale co innego być tam, a co innego widzieć dwa małe zdjęcia, w dodatku lubię takie poindustrialne klimaty.
Co nie zmienia faktu, że teren jest mocno zapuszczony i brudny, a szkoda bo mogłoby tam powstać coś fajnego ... a pewnie skończy się za parę lat kolejnym tesco lub innym hiperultragigamarketem .