avatar Ten blog rowerowy prowadzi CzarnyMario z miasteczka Częstochowa. Odkąd związał się z BS przejechał na rowerze 14003.16 z czego prawdopodobnie 7560.76 w terenie. Podobno jeździ ze średnią prędkością 15.51 km/h i wcale się tego nie wstydzi.

Wykres roczny blog rowerowy CzarnyMario.bikestats.pl

19.73 km
15.00 km teren
02:00 h
9.87 km/h:
0.00 Vmax[km/h]

Skała w Mirowie

Niedziela, 30 września 2012 · dodano: 30.09.2012 | Komentarze 0

Wypad wzdłuż Warty do Mirowa.
Zachęcony ostatnim (bardzo udanym) wypadem do Olsztyna zaplanowałem wypad do Mstowa wzdłuż Warty.
Ale:
1. Tymek od rana kręcił nosem na wyjazd (zmieniliśmy plany do Mirowa).
2. Chyba teren zbyt trudny.
3. Nudno (łąka - łąka - łąka ;) )
4. Nie było "marchewki" w postaci lodów na mecie.
Ostatecznie przejechanie 15 km zajęło nam 7 godzin, Tymek ocenił wycieczkę "w połowi między jedynką a dwóją" :( a ostatnią część przejechał z Maćkiem w samochodzie.
Tja, jeszcze sporo muszę się nauczyć o planowaniu wycieczek rowerowych dla 5-cio latka.